Lakiernik samochodowy
Karoseria jak nowa
Usługi blacharsko-lakiernicze. Naprawy bezgotówkowe z OC sprawcy i AC.
Więcej
lakiernictwo samochodowe
JAKIŚ GAMOŃ USZKODZIŁ CI AUTO?
Przytrafiła Ci się obcierka na parkingu?
Naprawiamy lakierniczo auta wszystkich producentów.
Lakiernia samochodowa
Pożegnaj Rysy i Wgniecenia
Oferujemy lakierowanie miejscowe SPOT
oraz lakierowanie poszczególnych elementów karoserii:
Lakiernik z OC sprawcy
Naprawy z ubezpieczenia
Naprawy lakiernicze realizujemy także z ubezpieczenia AC lub OC sprawcy. Pomagamy we wszelkich formalnościach i korzystnej wycenie szkody.

dobry lakiernik
Pomagamy oszczędzać

Też chcesz oszczędzić
u lakiernika?
Blachmed Lakiernia-blacharnia
Karoseria na plus
Chcesz mieć znów auto jak z fabryki?
Zawsze staramy się przywrócić naprawiane auto do oryginalnego wyglądu.
Doradzamy najlepsze i najbardziej ekonomiczne rozwiązania. Nie wymieniamy nic na siłę, ani bez konsultacji z właścicielem pojazdu. Naprawa blacharska i lakiernicza jest zawsze zgodna z umową i wyceną.
Dojazd z Google: Zielonka, ul. Zaułek 6
Więcej: Blachmed Blacharnia-Lakiernia
Lakiernia blachmed
Zielonka ul. Zaułek 6
A jeśli nie masz jak wrócić do domu, to możemy Cię odwieźć.
Warszawa
Bemowo, Białołęka, Bielany, Mokotów, Ochota, Praga-Południe, Praga-Północ, Rembertów, Śródmieście, Targówek, Ursus, Ursynów, Wawer, Wesoła, Wilanów, Włochy, Wola, Żoliborz
Powiat wołomiński
Wołomin, Radzymin, Marki, Ząbki, Zielonka, Kobyłka, Klembów, Dąbrówka, Tłuszcz, Strachówka, Jadów, Poświętne
Okolice Warszawy
Piaseczno, Konstancin-Jeziorna, Otwock, Józefów, Sulejówek, Legionowo, Łomianki, Jabłonna, Janki, Pruszków, Wyszków, Łochów, Mińsk Mazowiecki
Usługi Blachmed
To proste
KONTAKT
WYCENA
UMÓWIENIE TERMINU
REALIZACJA USŁUGI
Blacharz Lakiernik
Pytania i Odpowiedzi
Więcej pytań i odpowiedzi znajdziesz na stronie z bazą wiedzy: FAQ.
W ASO można się spotkać z cennikami na poziomie powyżej 1000zł za zderzak do 3000 zł za maskę silnika. W szarej strefie 400 - 500 zł tzw. element. Uśredniona cena lakierowania w Blachmed wynosi ok.700 zł za element. Do każdego zlecenia podchodzimy jednak indywidualnie.
Oczywiście, że tak. Jeśli nie zależy Ci na jakości wykonania usługi, możesz wybrać słabszy warsztat.
Jak najbardziej. współpracujemy z szeregiem towarzystw ubezpieczeniowych. Między innymi z: PZU, WARTA, HDI, ERGO HESTIA, COMPENSA, BENEFIA, WIENNER, INTERRISK, TUZ, TUW, BALCIA, ALLIANZ, AVIVA, GENERALI, UNIQA, LINK4, PROAMA.
Bezpłatnie Cię odwieziemy. Nie musisz brać taksówki, ubera, ani wracać komunikacją publiczną. Nie musisz też przyjeżdżać do nas na dwa samochody. Możemy odwieźć Cię do domu lub pracy. Wystarczy, że wcześniej zadzwonisz i omówimy szczegóły.
Tak. Kolor dobieramy po pierwsze po kodzie lakieru. Później weryfikujemy odpowiednie odcienie danego kodu lakieru. Jeśli to nie wystarcza używamy spektrofotometru (urządzenie do skanowania kolorów). Jeśli zachodzi taka konieczność, to korzystamy z usługi kolorysty (specjalista od kolorów), który to na podstawie komponentów wchodzących w skład danego lakieru dopasuje ich proporcje biorąc pod uwagę zniszczenia lakieru wynikające z wieku i wpływu warunków atmosferycznych - w tym światła UV).
Metoda lakierowania SPOT to punktowe/miejscowe lakierowanie, które pozwala skutecznie usunąć otarcia, rysy oraz inne drobne uszkodzenia.
Cieniowanie ma na celu zatarcie dla oka śladu między nowym, a starym lakierem na aucie. Z punktu widzenia estetyki jest ono bardzo ważne i niemal nieodłączne w przypadku lakierowania pojazdów. Zwłaszcza przy samochodach w kolorze srebrnym lub posiadających dodatkowe efekty. Wyróżnia się cieniowanie w obrębie tego samego elementu oraz cieniowanie na elemencie sąsiadującym z elementem lakierowanym.
Nie lakierujemy rdzy. To by było jak lakierowanie zęba z próchnicą. Przykrycie problemu będzie gorsze w skutkach. Trzeba zlikwidować przyczynę. W przypadku korozji element należy naprawić blacharsko (wymienić/wyciąć i wspawać).
Uszkodzenie należy jak najszybciej naprawić lub przynajmniej zabezpieczyć np. lakierem zaprawkowym aby odizolować blachę od czynników zewnętrznych.
Tak. Jeśli jest taka możliwość, podczas napraw blacharskich, stosujemy naprawy PDR. W przeciwieństwie do tradycyjnych napraw blacharskich nie naruszają one oryginalnej powłoki antykorozyjnej.
Przez około 3-4 tygodnie od lakierowania powłoka nabiera twardości. Zimą znacznie dłużej. W tym okresie nie należy nic przyklejać na lakier, ani zabezpieczać go powłokami ceramicznymi, lakier możemy zabezpieczyć w tym okresie jedynie woskiem. Po całkowitym utwardzeniu się lakieru warto już go zabezpieczyć. Może to być już nie tylko wosk (słabsze, ale tańsze rozwiązanie) ale także powłoki kwarcowe, ceramiczne lub bezbarwne folie PPF.
WAŻNE
Wszystko o zachowaniu po kolizji
- Kiedy lepiej wezwać policję
- Co musi zawierać oświadczenie
- Najczęstsze błędy
Wydrukuj i zostaw w samochodzie na wszelki wypadek:
- Oświadczenie sprawcy kolizji drogowej
- Instrukcja postępowania po kolizji
PRZYDATNA WIEDZA
WSZYSTKIE ARTYKUŁY