Polerowanie lakieru
Warszawa
Podczas eksploatacji auta, zewnętrzna warstwa lakieru na karoserii Twojego samochodu, doświadcza działania szeregu czynników zewnętrznych.
Począwszy od promieni słonecznych, poprzez opady atmosferyczne, preparaty chemiczne do mycia samochodów, sól drogową, ptasie odchody, aż po kontakt z przedmiotami typu sól, piach, gałęzie, szczotki do mycia itd. Te i wiele innych czynników wypływają na kondycję lakieru na Twoim aucie. Pojawiające się w ich skutku mikrouszkodzenia i rysy powodują, że lakier zaczyna stawać się matowy, a sam samochód wygląda na starszy niż naprawdę jest.
Coraz bardziej irytuje Cię oglądanie swojego auta w słoneczny dzień, gdy widać masę kolistych zarysowań?
Chcesz odświeżyć lakier na swoim aucie ? Potrzebujesz więcej informacji ? Skontaktuj się z nami ...
ZADZWOŃ TERAZ!Korekta lakieru
Korekta lakieru, jest odpowiedzią na jego niszczenie w skutek codziennej eksploatacji. W uproszczeniu, polerowanie samochodu polega na usunięciu wierzchniej, porysowanej i utlenionej warstwy lakieru, a następnie doprowadzeniu pozostałej powłoki do gładkości i połysku. W teorii brzmi to banalnie prosto. W praktyce jednak, porządne polerowanie lakieru to nie lada sztuka. Wymaga sporego doświadczenia, olbrzymiej precyzji, pedantycznej dokładności i sporo cierpliwości.
Renowacja lakieru
Przemysł motoryzacyjny coraz mocniej skłania się ku rozwiązaniom pro-ekologicznym. Niestety, w przypadku karoserii samochodowych, oznacza to spadek ich trwałości. Wpływ czynników zewnętrznych na lakier, nawet w przypadku aut nowych, jest widoczny bardzo szybko od ich zakupu. Dlatego też, wiele osób decyduje się na polerowanie samochodu, a aby wydłużyć elekty polerowania spora część klientów decyduje się na dodatkowe zabezpieczenie powłoki lakieru tzw. powłoką ceramiczną.
Polerowanie samochodu cena
Cena usług związanych z polerowaniem lakieru jest zależna od wielkości pojazdu oraz stanu lakieru.
Dlatego podlega indywidualnym ustaleniom i wycenie na podstawie oględzin.
SPRAWDŹ CENĘ
Polerowanie ONE STEP jednoetapowa maszynowa korekta lakieru |
Polerowanie zmatowień dwuetapowa maszynowa korekta lakieru |
Renowacja lakieru trzyetapowa maszynowa korekta lakieru |
---|---|---|
usunięcie drobnych zarysowań i hologramów; usuwa do 50% zarysowań |
usunięcie drobnych i średnich zarysowań i hologramów, usuwa do 80% zarysowań |
usunięcie nie tylko drobnych i średnich zarysowań oraz hologramów ale także zarysowań spowodowanych np. gałęziami – czyli głębszych i większych (do głębokości lakieru bezbarwnego); usuwa do 90% zarysowań |
Polerowanie nabłyszczające (1 etapowa korekta lakieru) – Mechaniczne nabłyszczanie lakieru sprawdza się w przypadku aut bez rys oraz śladów utlenienia. Przy tym polerowaniu usuwamy hologramy oraz wyrównujemy powierzchnię woskami, które konserwują lakier zabezpieczając go przed wpływami czynników zewnętrznych. Mechaniczne nabłyszczanie lakieru polecane jest użytkownikom aut bardzo młodych lub takich które były polerowane np.: rok temu i wymagają malutkiego odświeżenia lub aut przeznaczonych na sprzedaż.
Polerowanie matu (2 etapowa korekta lakieru) – W trakcie eksploatacji pojazdu na powierzchni lakieru powstają niewielkie rysy a lakier matowieje (utlenia się). Częstym powodem powstawania takich rys jest korzystanie z myjni automatycznych, których szczotki zostawiają trwały ślad na lakierze. Polerowanie matowego lakieru daje najlepsze efekty w przypadku kiedy na lakierze nie ma głębszych rys. Ścinana jest niewielka ilość lakieru bezbarwnego, następnie lakier zostaje nabłyszczony i zabezpieczony. Usługa dwuetapowego polerowanie jest świetnym kompromisem między mało efektywną korektą jednoetapową a kompletną renowacją lakieru.
Renowacja lakieru (3 etapowa korekta lakieru) – Pozwala na usunięcie nie tylko zmatowień oraz niewielkich rys ale także tych głębszych spowodowanych np. przez gałęzie, jest to usługa o dużej skuteczności. Usuwanie rys z lakieru oraz jego renowacja to najlepsze rozwiązanie jeśli samochód nosi wyraźne ślady eksploatacji. Ścinane jest około 5 mikronów lakieru bezbarwnego, następnie lakier zostaje nabłyszczony i zabezpieczony.
Warto wiedzieć o polerowaniu lakieruBardzo ważne jest to, czy lakier na aucie był już kiedyś lakierowany lub polerowany. Jeśli tak, to w jaki sposób zostało to wykonane. Nie sztuką jest pozbyć się kilku głębokich rys. Sztuką jest osiągnąć świetny ale i bezpieczny efekt. Dlatego bardzo głębokie zarysowania nie są polerowane na siłę, aby je usuną za wszelką cenę - każdy element i każda głębsza rysa są traktowane indywidualnie.
- mycie auta aktywną pianą (ADBL YETI)
- mycie auta metodą na 2 wiadra
- dekontaminacja lakieru (usuwanie smoły, owadów, żywicy z drzew oraz innych niestandardowych zanieczyszczeń)
- glinowanie lakieru
- mycie wnęk drzwiowych
- dokładne mycie felg
- maszynowa korekta lakieru (zależnie od wariantu: jedno-, dwu-, lub trzy-etapowa korekta)
- zabezpieczenie lakieru woskiem (SOFT99) – za dopłatą: powłoka ceramiczna