Polerowanie lamp


Profesjonalna regeneracja lamp samochodowych


Największą szkodę lampom wyrządza natura, a przede wszystkim światło UV. Dlatego najlepiej, aby były one systematycznie i okresowo zabezpieczane w celu utrzymania jak najlepszej klarowności lampy.

W Blachmed, po każdym polerowaniu lamp, gratis nakładamy woskową warstwę zabezpieczająca. Dodatkowo, lampy po renowacji mogą zostać zabezpieczone powłoką ceramiczną, która utrzyma się na nich nawet do 2 lat. W tym czasie powłoka będzie chronić reflektory przed działaniem światła UV, agresywną chemią z myjni oraz drobnymi ryskami. Powłoka ceramiczna – czytaj więcej.

 

Polerowanie lamp


Profesjonalna regeneracja lamp samochodowych


Największą szkodę lampom wyrządza natura, a przede wszystkim światło UV. Dlatego najlepiej, aby były one systematycznie i okresowo zabezpieczane w celu utrzymania jak najlepszej klarowności lampy.

W Blachmed, po każdym polerowaniu lamp, gratis nakładamy woskową warstwę zabezpieczająca. Dodatkowo, lampy po renowacji mogą zostać zabezpieczone powłoką ceramiczną, która utrzyma się na nich nawet do 2 lat. W tym czasie powłoka będzie chronić reflektory przed działaniem światła UV, agresywną chemią z myjni oraz drobnymi ryskami. Powłoka ceramiczna – czytaj więcej.

Czemu reflektory matowieją?


Reflektory poliwęglanowe występują obecnie już we wszystkich produkowanych samochodach. Posiadają one większą niż reflektory szklane odporność mechaniczną na stłuczenia oraz niższą masę. Jednak w odróżnieniu od swoich szklanych poprzedników zdecydowanie szybciej (i brzydziej) się starzeją. Codzienna eksploatacja lamp w zmiennych warunkach atmosferyczne, kwaśne deszcze, sól drogowa, piach, odciskają na nich swoje piętno. Z upływem czasu ulegają zmatowieniu i zażółceniu. Bywa, że także my sami „dokładamy” swoje, gdzie kolizja lub proces mycia samochodu może spowodować wystąpienie na reflektorach rys mechanicznych.

Przejrzystość klosza lampy po polerowaniu jest taka jak w przypadku nowego klosza.

Chcesz odświeżyć lampy w swoim samochodzie ? Potrzebujesz więcej informacji ? Skontaktuj się z nami ...

ZADZWOŃ TERAZ!

Polerowanie reflektorów Warszawa


Jeśli lampy Twojego samochodu są pożółkłe, matowe lub posiadają rysy nie bagatelizuj tego. Na skutek „zestarzenia” się reflektorów znacząco spada natężenie oświetlenia drogi przed pojazdem. Problem ten dotyczy głównie aut starszych i rozumiemy, że o decyzji robić czy nie robić często decydują względy ekonomiczne. Sprawa jest jednak poważna – dotyczy przecież bezpieczeństwa Twojego, pasażerów których wieziesz i innych uczestników ruchu drogowego.

W takich wypadkach, radzimy być odpowiedzialnym i rozważenie jednej z dwóch możliwości – wymianę zużytych reflektorów albo polerowanie lamp (regeneracja lamp samochodowych).

Czyszczenie reflektorów czy wymiana lamp?


Z ekonomicznego punktu widzenia niewątpliwie taniej wypolerować klosze lamp. Niestety, z praktycznego punktu widzenia, nie zawsze jest to rozwiązanie najlepsze. Przy polerowaniu reflektorów, pozostałe elementy lampy pozostają takie jakie były. Często odbłyśniki nie dają już takiego blasku jak nowe lub lampy są brudne/zniszczone wewnątrz. W takich sytuacjach zaleca się jednak wymianę lamp na nowe, oryginalne. Nie polecamy półśrodków w postaci zakupu zamienników lub reflektorów używanych. Z naszego doświadczenia wynika, że zamienniki gorzej świecą, często oślepiają innych kierowców i szybciej się niszczą. Kupując zaś lampy używane, musisz się liczyć, że ich stan będzie niewiele lepszy od Twoich obecnych reflektorów.

Podejmując decyzję, odpowiedz sobie na dwa pytania: Czy w lampie zmatowiały jest tylko klosz? Czy lampa nie ma innych defektów?

PAMIĘTAJ !

Porysowany, matowy klosz reflektora:

  • nie skupia już poprawnie światła, czego skutkiem jest znacznie zmniejszona zdolność oświetlania;
  • oślepianie kierowców z naprzeciwka, co generuje zagrożenie dla wszystkich uczestników ruchu;
  • może skończyć się mandatem karnym za nieodpowiedni stan techniczny pojazdu;
  • może skutkować brakiem dopuszczenia do ruchu na stacji kontroli pojazdów;
  • zmatowiałe reflektory dodają Twojemu autu lat;
  • obniża wartość przy sprzedaży auta.
 
PAMIĘTAJ !

Porysowany, matowy klosz reflektora:

  • nie skupia już poprawnie światła, czego skutkiem jest znacznie zmniejszona zdolność oświetlania;
  • oślepianie kierowców z naprzeciwka, co generuje zagrożenie dla wszystkich uczestników ruchu;
  • może skończyć się mandatem karnym za nieodpowiedni stan techniczny pojazdu;
  • może skutkować brakiem dopuszczenia do ruchu na stacji kontroli pojazdów;
  • zmatowiałe reflektory dodają Twojemu autu lat;
  • obniża wartość przy sprzedaży auta.

profesjonalna regeneracja lamp samochodowych


Największą szkodę lampom wyrządza natura, a przede wszystkim światło UV. Dlatego najlepiej, aby były one systematycznie i okresowo zabezpieczane w celu utrzymania jak najlepszej klarowności lampy.

W Blachmed, po każdym polerowaniu lamp, gratis nakładamy woskową warstwę zabezpieczająca. Dodatkowo, lampy po renowacji mogą zostać zabezpieczone powłoką ceramiczną, która utrzyma się na nich nawet do 2 lat. W tym czasie powłoka będzie je chronić reflektory przed działaniem światła UV, agresywną chemią z myjni oraz drobnymi ryskami. Powłoka ceramiczna – czytaj więcej.

Polerujemy wyłącznie reflektory z plastikowymi kloszami
wyłącznie od strony zewnętrznej

Warto wiedzieć
23 lutego 2024
wyciąganie wgnieceń po gradobiciu pdr

Wyciąganie wgnieceń po gradobiciu. Czy PDR to opłacalna technika naprawy karoserii po gradzie?

Wyobraź sobie jak 1-2 cm bryłka lodu wali z prędkością ponad 100 km/h w Twoje auto. A teraz pomyśl, że tych kulek jest kilkaset. Auto będzie […]
1 sierpnia 2022
Co musi zawierać oświadczenie sprawcy kolizji drogowej?

Oświadczenie sprawcy kolizji drogowej

Co musi zawierać oświadczenie sprawcy kolizji drogowej? Oświadczenie sprawcy kolizji powinno zawierać: dane wszystkich pojazdów uczestniczących w kolizji – numery rejestracyjne, marka i model każdego z […]
7 września 2020
Pomiar lakieru Miernik lakieru

Miernik lakieru – jak używać podczas zakupu auta?

Grubość powłoki lakierniczej określa się w mikrometrach (mikronach) skrót to μm a 1 μm to jedna tysięczna milimetra- czyli 1000 μm to 1 milimetr (0,1 centymetra). […]