Usuwanie wgnieceń po gradobiciu

gradobicie

Bez-nazwy-4

aa

Wydaje się bardzo proste prawda? Jednak wcale takie nie jest, jeden zły ruch może spowodować nie odwracalne skutki, dlatego odradzamy naukę na własnym samochodzie. Do wgnieceń dobieramy druty o odpowiedniej długości i końcówce, a następnie ,,masujemy blachę” naciskając na nią kilkadziesiąt lub bywa, że i kilkaset razy, na ramach bardzo rzadko mamy możliwość wypchnięcia wgnieceń w takich sytuacjach stosujemy grzybki PDR które są przyklejane do karoserii specjalnym klejem, bezpiecznym dla lakieru.

Bezlakierowe usuwanie wgnieceń (100 wgnieceń).Naprawa tradycyjna (100 wgnieceń).
Cena: 1900złCena:4500-6000zł
Bez szpachliSzpachla
Oryginalny lakierNieoryginalny lakier
Brak demontażu elementów karoserii.Demontaż elementów karoserii.
Brak utraty wartości pojazdu.Utrata wartości pojazdu o 15-20%.
Czas 1-2 dni.Czas 1-2 tygodnie.
Brak wpływu na środowisko.Uwalnianie szkodliwych substancji do środowiska podczas lakierowania.

aa

Zalety napraw PDR:

  • Brak konieczności lakierowania.
  • Brak konieczności wymiany elementów.
  • Brak uszkodzeń warstwy ochronnej.
  • Elementy karoserii nie są demontowane.
  • Wartość pojazdu nie spada.
  • Krótszy czas naprawy
  • Naprawa jest bardziej ekologiczna w porównaniu do naprawy tradycyjnej.

Ponieważ nie ma konieczności demontażu elementów, ich lakierowania i ponownego montażu, a sama metoda jest bardzo szybka, naprawa jest tańsza. Do każdego przypadku podchodzimy indywidualnie wyceniając prace na podstawie dokładnych oględzin i ilości wgnieceń na karoserii.

100 wgnieceń po gradobiciu jesteśmy w stanie naprawić nawet w 24 godziny!

Bez-nazwy-5

Bezlakierowe usuwanie wgnieceń jest możliwe pod warunkiem, że lakier w miejscu wgniecenia nie został uszkodzony, usuwanie wgnieceń jest utrudnione lub też niemożliwe jeżeli pod wgnieceniem znajduje się szpachla, lub nie oryginalny lakier został źle położony.

Trwałość– Karoseria zostaje wyprostowana bez użycia szpachli i lakieru, dzięki czemu auto nie jest narażone na rdzę i ,,siadanie szpachli” tak jak przy metodzie tradycyjnej. Oryginalna powłoka antykorozyjna nie zostaje naruszona.

Usuwanie wgnieceń bez lakierowania jest bardzo skuteczne na uszkodzenia po gradobiciu.

Zobacz naszą pracę: (maska do wymiany ze względów ekonomicznych)