Usuwanie wgnieceń parkingowych

usuwanie-pojedynczych-wgniecen

Naprawiamy między innymi:

  • Szkody transportowe
  • Szkody parkingowe
  • Akty wandalizmu
  • Opady orzechów i kasztanów
  • Szkody po gradobiciu

Staramy się usuwać wgniecenia tzw. metodą hakową, poprzez druty PDR wypychamy wgniecenia. Wydaje się bardzo proste prawda? Jednak wcale takie nie jest, jeden zły ruch może spowodować nie odwracalne skutki, dlatego odradzamy naukę na własnym samochodzie. Do wgnieceń dobieramy druty o odpowiedniej długości i końcówce, a następnie ,,masujemy blachę” naciskając na nią kilkadziesiąt lub bywa, że i kilkaset razy, na ramach bardzo rzadko mamy możliwość wypchnięcia wgnieceń w takich sytuacjach stosujemy grzybki PDR które są przyklejane do karoserii specjalnym klejem, bezpiecznym dla lakieru.

Bez lakierowe usuwanie wgniecenia.Naprawa tradycyjna wgniecenia.
Cena: 100-150zł.Cena: 400-1500zł (w zależności od wielkości elementu: błotnik, dach).
Brak szpachli.Szpachla.
Oryginalny lakier.Nieoryginalny lakier.
Brak demontażu elementów karoserii.Demontaż elementów karoserii.
Brak utraty wartości pojazdu.Utrata wartości pojazdu.
Czas 15-60 minut.Czas 1-2 dni.
Brak wpływu na środowisko.Uwalnianie szkodliwych substancji do środowiska podczas lakierowania.

aa

Zalety naprawy PDR:

  • Brak konieczności szpachlowania.
  • Brak konieczności lakierowania.
  • Brak konieczności wymiany elementów.
  • Brak uszkodzeń warstwy ochronnej.
  • Elementy karoserii nie są demontowane.
  • Wartość pojazdu nie spada.
  • Krótszy czas naprawy
  • Naprawa jest bardziej ekologiczna w porównaniu do naprawy tradycyjnej.

Ponieważ nie ma konieczności demontażu elementów, ich lakierowania i ponownego montażu, a sama metoda jest bardzo szybka, naprawa jest tańsza. Do każdego przypadku podchodzimy indywidualnie wyceniając prace na podstawie dokładnych oględzin i ilości wgnieceń na karoserii.

Bezlakierowe usuwanie wgnieceń jest możliwe pod warunkiem, że lakier w miejscu wgniecenia nie został uszkodzony, usuwanie wgnieceń jest utrudnione lub też niemożliwe jeżeli pod wgnieceniem znajduje się szpachla, lub nie oryginalny lakier został źle położony.

Trwałość– Karoseria zostaje wyprostowana bez użycia szpachli i lakieru, dzięki czemu auto nie jest narażone na rdzę i ,,siadanie szpachli” tak jak przy metodzie tradycyjnej. Oryginalna powłoka antykorozyjna nie zostaje naruszona.

Usuwanie wgnieceń bez lakierowania jest bardzo skuteczne na uszkodzenia po gradobiciu.

Naprawa dużych wgnieceń parkingowych itp. ,,pod lakier”:

Przy bardziej skomplikowanych wgnieceniach lub wgnieceniach z uszkodzeniami lakieru często stosuje się naprawę typu ,, pod lakier” gdzie przywraca się dawny kształt blachy ale pozostają widoczne zmiany struktury lakieru. W tym przypadku znacząco zminimalizujemy wgniecenia, resztę pozostałości lakiernik wypełni cienką warstewką szpachli.

Takie połączenie metody PDR z metodą tradycyjną pozwala na:

  • Uniknięcie ,,siadania szpachli”
  • Mniejszą utratę wartości auta
  • Szpachla jeśli jest to nie ma jak odpaść (to nie kilka milimetrów lecz z reguły góra jeden milimetr)
  • Uniknięcie konieczności wymiany danych elementów karoserii